Translate

niedziela, 5 marca 2017

15 tysięcy!!!

Pewnie pamiętacie jeszcze, jak Wam pisałam w poprzednim wpisie, że już bardzo mało brakuje do 15 tysięcy. Mam już trochę pojęcie, ile Was jest i spodziewałam się, że szybko przekroczycie tę liczbę i miałam racje. Powinnam napisać to wcześniej, ale jak to zawsze u mnie, brakowało mi na to czasu. Jeśli wchodzicie na mojego bloga od sierpnia albo wcześniej, to prawdopodobnie kojarzycie TEGO posta (znajdą się pewnie osoby, które są tu od niedawna, więc chętnych zapraszam pod ten link). Dziękowałam Wam w nim za 10 tysięcy, a teraz dziękuje za 15. Jesteście niesamowici!!!

Kiedy wena mi dopisuje
Siadam do Maka i życie opisuje
Nudnej codzienności nigdy nie brakuje
Każdy z Was dla siebie coś znajduje
Liczę na to, że to co pisze Was cieszy
A nawet może czasem rozśmieszy
Kolejne dni mijają czas, szybko leci
Poznajecie mnie w internetowej sieci
Do 15 tysięcy już doszliśmy
Sobą się nie znudziliśmy
Mam nadzieje, że sporo dni minie
Zanim ktoś z Was się stąd zwinie
Obym się jeszcze bardziej rozwinęła 
W miejscu nie stanęła 
Dziś w podziękowaniu
Pisze to na poczekaniu
Aby ciekawość Waszą rozbudzić
I jednocześnie nie zanudzić
By brzmiało ładnie 
Zakończę zgrabnie

Mam do Was jeszcze jedną sprawę organizacyjną. Chciałabym, żeby blog się rozwijał i pojawiało się na nim, w miarę możliwości coś nowego. Jestem bardzo otwarta na Wasze pomysły. Chcielibyście jakiś zmian lub konkretnych nowości? Piszcie, będzie mi bardzo miło. Właściwie to bardzo dawno nie było ankiety. Chcielibyście jakąś?

Jeszcze raz dziękuje i oby było nam wspólnie, tak dobrze, jak teraz albo nawet lepiej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz