Translate

piątek, 27 maja 2016

Wygląd bloga

                            Dlaczego motyle?
Od jakiegoś czasu te owady mi towarzyszą, hmm konkretnie to chyba od 2015 roku. Zaczęło się od drugiej solowej płyty jednej z moich idolek Lodovici Comello, jeszcze przed premierą płyty "Mariposa" (w tłumaczeniu z hiszpańskiego motyl) porównała swoją karierę do rozwijającego się motyla. Dodała wtedy na swojego fanpage o to takie zdjęcie:

Turkusowy, symetryczny  kształt motyla na białym tle

Oświadczając przy tym nam fanom, że jej druga solowa płyta będzie miała tytuł "Mariposa".
Przy okazji szykowania się w maju tamtego roku na spotkanie z nią w warszawskiej Arakdi dostałam na urodziny bluzkę i torbę w motyle, a dzień później po spotkaniu jeszcze niebieską chustkę, również w motyle. Od świadkowej na bierzmowanie czyli mojej bratowej otrzymałam prześliczne kolczyki w kształcie motyli. Wtedy tata doszedł do wniosku, że dorastam, rozwijam skrzydła i wylatuje z domu trochę jak motyl. Na początku wakacji tata kupił mi w prezencie iWatcha, jako nagrodę za ukończenie gimnazjum z paskiem na świadectwie. W opcjach tła zegarka można było ustawić wyświetlające się różnego rodzaju motyle, wybrałam ją wtedy na stałe. Codziennie, kiedy sprawdzam godzinę ukazuje mi się jednocześnie motyl trzepoczący skrzydełkami. Na koniec wakacji moje siostry były na zakupach. Zrobiły mi zdjęcia trzech etui na mój telefon, które znalazły w sklepie. Poprosiłam je wtedy, żeby kupiły mi jedno z nich. Właśnie na nim są również kolorowe motyle, nosze je do dzisiaj i na razie mi się nie znudziło. To są właściwie dodatkowe okoliczności, a głównym powodem jest to, że po prostu bardzo lubię te zwierzęta, są śliczne delikatne. Nie jestem wstanie ich nigdy dobrze zobaczyć, ale co któregoś widzę to jest inny niż poprzedni.
                                          Sprawa organizacyjne
Pewnie pamiętacie jak na samym początku próbowałam zmienić w ustawieniach, żebyście mogli komentować posty anonimowo. Wydawało mi się wtedy, że to zmieniłam i że po prostu to nie działa. Dziś okazało się, że jednak tego nie zmieniłam, nie byłam niestety tego faktu świadoma. Na szczęście naprawiłam swój błąd i mam nadzieje, że teraz wszystko będzie już dobrze, że będziecie mogli spokojnie dodawać komentarze.

3 komentarze:

  1. Magda, motyle, butterfly, Gloria, papillon, Schmetterling, drugys, mariposa, farfalla, 蝴蝶, πεταλούδα, פרפר, бабочка, метелик.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno nie pisałaś co u Ciebie ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to aż za dobrze :) jestem w trakcie niestety czas galopuje tak, że nie umiem się dobrze zorganizować a kto pyta?

      Usuń