Translate

sobota, 20 sierpnia 2016

Niespodzianka -10 tysięcy wyświetleń!

Tak jak obiecałam dodaje niespodziankę z okazji dziesięciu tysięcy wyświetleń, ale zanim, chciałabym jeszcze napisać kilka zdań podziękowania, podsumowania.
Niecały rok temu powstał w mojej głowie pomysł na stworzenie bloga, trochę zastanawiałam się nad nazwą, sama nie wiem skąd przyszła mi do głowy, jak dla mnie pasowała i pasuje świetnie. Szybko udało mi się zrobić wygląd i już, blog był gotowy. Pierwszy post ukazał się 1 września, wraz z rozpoczęciem liceum. Rok szkolny trwał, pojawiały się nowe posty, nowi czytelnicy, coraz więcej wyświetleń. Nauczyłam się dodawać zdjęcia, wpadłam na pomysł opisywania ich dla moich niewidomych znajomych.  Zaskakiwały mnie wyświetlenia z zagranicy. W maju wreszcie udało mi się zmienić wygląd bloga na bardziej mój. Akurat tak się złożyło, że właśnie dziś pisze dokładnie 30 posta i dziękuje nim Wam wszystkim za już ponad 10 tysięcy wyświetleń. Gdyby Was nie było nie miałoby to sensu, zaprzestałabym tego, bo po co pisać, kiedy nie ma się dla kogo (nawet jeśli się to uwielbia). Jesteście dla mnie ogromną motywacją, nadal gdy widzę ile Was jest moje zdziwienie jest ogromne, już nie mówiąc o dodawanych od czasu do czasu komentarzach, które są dla mnie ogromnie ważne. Widzę dzięki nim, że chce Wam się napisać mi w podziękowaniu za miłą lektura coś ciekawego, motywującego, wiem dzięki nim, że zależy Wam na tym, żeby mnie ucieszyć i pokazać kim w ogóle jesteście. Niektórych z Was znam, bo jesteście moją bliższą lub dalszą rodziną, znajomymi, osobami, z którymi mam kontakt na codzień, ale są też osoby, o których nie mam pojęcia i szczególnie je bardzo proszę, ujawnijcie się mi jakoś (tak wiem, że już mnóstwo razy Was o to prosiłam, ale dziś stwierdziłam, że szczególnie mogę). Dużo razy wspominałam już, że dodawania anonimowych komentarzy wraz z Waszym podpisem naprawdę nie jest trudne:
1.Zjeżdżacie pod posta, szukacie Dodaj komentarz, klikacie na to
2.Widzicie tam okienko, a pod nim Komentarz jako, po prawej widać Konto Gogle, klikacie na to
3.Ukażą wam się różne opcje, szukacie (prawdopodobnie ostatniej) Anonimowy i klikacie w nią
4.Piszecie w okienko, o którym już wspominałam treść komentarza
5.Klikacie Opublikuj, białe litery na niebieskim tle pod Komentarz jako
6.Gotowe!
Nigdy Wam chyba tak dokładnie tego jeszcze nie tłumaczyłam, może w tym problem. To naprawdę proste, ale jeśli nie uda Wam się tego zrobić, chętnie przeczytam od Was kilka słów w innej formie, mail, facebook, cokolwiek. Oczywiście jeśli nie to nie, ale będzie mi naprawdę miło. Myślałam, że zajmie mi to mniej czasu. Pisze, pisze, a powinnam już dawno przejść do niespodzianki, więc oto ona:


ZJEDŹCIE W DÓŁ TO SPECJALNIE, ŻEBYŚCIE TAK SZYBKO NIE ZOBACZYLI










Zawsze czas na czytanie macie
Cierpliwie na posty czekacie 
Jesień zima wiosna lato
Wy macie ochotę na to
Gdy 10 tysięcy wybiło 
Mi sie szczęście udzieliło 
Rymy mnie się trzymają
Szybko z głowy nie wyfruwają
Wena też często przychodzi
Nagle we mnie chęć się rodzi
Wtedy siadam do komputera 
Ręka po klawiszach przebiera
Czuję się wyjątkowo
Tak miło i unikatowo
Dziękuje wszystkim Wam
Za to, że to wszystko mam
Moja pasja się rozwinęła
Oby wysoko się wspięła
Aby nie psuć szyku
Kończę pisanie wierszyku


10 rymów na 10 tysięcy wyświetleń. Jak Wam się podoba wierszyk?

3 komentarze:

  1. "Przebieranie Twoich rąk" i paluszków po klawiaturze mogłem podglądać z trzech metrów przez tworzenie ostatniego wpisu. I to przebieranie przy Carbonarze, albo przy gofrze z owocami na bitej śmietanie, albo dzwonkach dorsza przepełnionego obawą ości i podczas podskakiwania od łaskotania podczas plażowego poziomowania. Ekstra ostatnie godziny i dni - a równocześnie zamykanie roku, ostatniego jego miesiąca bloga.
    TATA DZIĘKUJĘ,
    choć 10 000 nie widzi,
    wzrokiem nie obejmuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Ci bardzo dziękuje za miniony tydzień spędzony razem. Zrobiłeś jakby zapowiedź kolejnego wpisu 😊
      Tak powinno być rąk, ale nie pasowałoby do rymu.

      Usuń